Přeskočit na obsah

Kreativní vouchery III

Poslední šance získat dotaci až 80 % na návrh webových stránek či marketingové strategie aj. pro malé a střední podniky! Neodkládejte přípravu a raději nás kontaktujte co nejdříve, abychom mohli Váš projekt připravit včas.
design
Stav
Aktivní
Datum ukončení
10. 03. 2025
Model hodnocení
jednokolový
Způsob financování
Ex-post
Výše dotace
50 tis. Kč - 150 tis. Kč
Míra podpory
80 %
Žadatel
Podnikatelé
Zaměření
Design a marketing

Dotační program Kreativní vouchery přináší dotaci na zefektivnění prezentace, vzhledu nebo funkčnosti produktu, procesu nebo služby žadatele směrem k jeho klientům. Cílem výzvy je pomoci malým a středním podnikům prostřednictvím propojení s nově vznikajícími kreativními sektory s adaptací na změny. Jedná se o poslední šanci na získání podpory v rámci kreativních oborů tohoto charakteru.

V minulém kole jsme s našimi klienty v Moravskoslezském kraji získali přes 1,4 mil. Kč, což představuje více než 14 % alokace. Dotace zde byla vyčerpána během pouhých 7 minut! Pomáháme i v dalších krajích. Přidejte se k našim spokojeným klientům a zajistěte si úspěšnou žádost!

Na co lze získat podporu (pouze na návrh)

Architektura / interiérový design / design nábytku / průmyslový a produktový design / módní design / světelný design

  • Architektura – architektonická činnost, práce s prostorem, aplikace nových prezentačních a interaktivních technik i materiálů pro zvýšení účelnosti prostoru.
  • Interiérový design – návrh vnitřního uspořádání prostoru s důrazem na praktičnost a estetiku, návrh nábytku a interiérového zařízení (ne zahrnutí vybavení).
  • Průmyslový a produktový design – estetická a funkční řešení předmětů denního užívání, nástrojů, průmyslových výrobků s důrazem na opakovanou aplikovatelnost.
  • Módní design – návrh oděvů a doplňků zaměřených na estetiku, funkcionalitu a aktuální módní trendy.
  • Světelný design – návrh estetického a funkčního osvětlení pro různá prostředí.

Design služeb

Využívá designové nástroje k tvorbě užitečných, atraktivních a efektivních služeb pro zákazníky i poskytovatele.

Povinné výstupy designu služeb (min. 2):

  • Mapy služeb (Service Blueprints) – diagramy zobrazující interakce služeb s procesy, technologiemi a lidmi.
  • Prototypy služeb – funkční či vizuální reprezentace nových služeb.
  • Specifikace služeb – popis procesů, odpovědností a technologií služby.
  • Klíčové výkonnostní indikátory (KPIs) – měření úspěšnosti služeb.
  • Plán implementace – rozvrh zavedení služeb do praxe.
  • Trénink a rozvoj – plán školení zaměstnanců.
  • Zákaznická dokumentace – návody a informace k poskytovaným službám.
  • Zpětná vazba od uživatelů – analýza zpětné vazby od uživatelů.
  • Aktualizovaná strategie služeb – revize strategie na základě výsledků a poznatků.
  • Pravidelné aktualizace a optimalizace – plán revizí a zlepšování služeb.

UX design

  • Návrh uživatelského zážitku s důrazem na použitelnost a užitečnost. Typické výstupy zahrnují výzkumy, tvorbu person, prototypování, interakční design, testování použitelnosti a tvorbu wireframes.

Film / video / televize

  • Produkce a postprodukce profesionálních hraných, animovaných, virálních či propagačních filmů, podcastů, a videí a televizních programů produktového a propagačního typu.

Fotografie

  • Profesionální a komerční produkce s důrazem na inovativní postupy, technickou preciznost a profesní standardy v reklamě, produktové fotografii a firemní prezentaci.
  • Výstupy musí být technicky precizní, odpovídající běžným profesním standardům v oblasti reklamy, produktové fotografie, firemní prezentace atd.

Grafický design / branding / rebranding

  • Grafický design – návrh vizuální prezentace a kompozice zahrnující symboly, obrazy a text.
  • Branding a rebranding – tvorba a aktualizace vizuální identity značky, návrh loga a dalších prvků.

Herní průmysl

  • Vývoj videoher, online her a her pro VR/AR prostředí.
  • Gamifikace – využití herních prvků k zapojení zákazníků a zlepšení interakce se značkou.

Hudba / zvuk

  • Profesionální pořizování zvukových nahrávek a vydavatelská činnost.

Informační a komunikační technologie

  • Grafické návrhy obrazovek webů a aplikací, multimediální prezentace, návrhy pro virtuální či rozšířenou realitu včetně tvorby 3D modelů.

Kulturní dědictví

  • Inovativní způsoby práce s kulturním dědictvím, využití historických vzorů, dokumentů a technologií novou formou.

Marketingové strategie

Dlouhodobé strategické aktivity v oblasti marketingu a firemní prezentace.

Povinné výstupy (min. 2):

  • Definice mise, vize a obchodních cílů jako jasně stanovené prvky, které odrážejí dlouhodobé cíle a směřování firmy.
  • Určení a popis cílových skupin zákazníků, porozumění jejich potřebám a možnostem, jak je lze nejlépe oslovit.
  • Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod a slabin.
  • Analýza trhu a průzkum trhu, které pomáhají lépe porozumět trhu a identifikovat příležitosti a hrozby.
  • Identifikace vhodných marketingových taktik a jejich výběr na základě analýzy trhu a cílových skupin.
  • Stanovení rozumných a měřitelných marketingových cílů.
  • Vytvoření marketingového plánu, který obsahuje konkrétní kroky, které je třeba podniknout k dosažení marketingových cílů.
  • Definice marketingového mixu jako strategického procesu, který je součástí marketingové strategie.

On-line marketing

  • Strategie zahrnující SEO, PPC, e-mailing, obsahový marketing, komunikaci na sociálních sítích a analytiku s povinnými výstupy, jako je analýza klíčových slov, struktura kampaní nebo návrh automatizačních scénářů.

Povinné výstupy (min. 2):

  • Analýza klíčových slov (SEO)
  • Technický audit webu (SEO)
  • Obsahový audit webu – title, meta description, popisy kategorií (SEO)
  • Analýza klíčových slov z pohledu PPC (zjednodušená varianta doplněná o cenu za proklik a kampaňový budget)
  • Navržená struktura kampaní + nástroje (Google Ads, Sklik, Meta, Linkedin, Bing) (PPC)
  • Navržení vhodné bidding strategie pro PPC kampaně (automatizované nebo manuální podle počtu konverzí)
  • Navržení konverzí a mikrokonverzí na webu (PPC)
  • Návrh automatizačních scénářů v rámci E-mail marketingu
  • Návrh šablony pro newslettery + frekvence a zaměření newsletteru (produkty, edukace, novinka, majitel,…)
  • Připravit publikační plán na sociální sítě na stanovené období (Social)
  • Identifikovat vhodné osoby pro komunikaci na Linkedinu včetně témat (odbornější) – majitel, sales manager, technický inženýr (Social)
  • Doporučení na nastavení webové analytiky (GA4, Hotjar, Clarity) + doporučení, které události měřit a jak nastavit (Analytika)

Práce s texty

  • Copywriting – tvorba článků, blogů, prezentací.
  • Social media copywriting – psaní textů pro sociální média.
  • Kreativní psaní – příběhy, scénáře, literární texty.
  • Marketingové texty – obsah zaměřený na reklamní kampaně a newslettery.
  • SEO – optimalizace textů pro vyhledávače.

Řemesla

  • Tradiční řemesla – výroba a zpracování usní, skla, keramiky, klenotů, hudebních nástrojů, hraček apod.
  • Inovativní řemesla – využití nových materiálů a technologií (např. nanovláken, digitálního tisku).

Webdesign

  • Návrh struktury a vzhledu webových stránek s důrazem na obsah a vizuální hierarchii.
Kdo může žádat
(příjemce podpory)

Malé a střední podniky (MSP) vč. fyzických osob podnikajících.

Výše a míra dotace

Pro Váš projekt můžete získat finanční podporu až ve výši 150 tis. Kč. Míra podpory činí až 80 %.

Jaké výdaje lze podpořit

Výdaje na služby kreativců ze seznamu.(https://vouchery.kreativnicesko.cz/galerie-kreativcu)

Omezení výzvy

Projekt musí splňovat specifické podmínky výzvy a spolu s žádostí musíte předložit i povinné dokumenty. Kvalitní a bezchybné podání žádosti je klíčové pro úspěch.

  • projekt musí být realizován na území ČR vč. hl. města Praha
  • dotace je poskytována v režimu de minimis
  • žádný žadatel nesmí být zároveň kreativcem
  • existence žadatele min. 3 měsíce před 20.12.2024
  • každý žadatel (IČO) může podat maximálně tři žádosti v rámci oblastí:
    • Film / video / televize
    • Herní průmysl
  • v ostatních oblastech výzvy může každý žadatel žadatel (IČO) podat pouze 1 žádost
  • kreativec musí požádat o registraci do Databáze do 15.1.2025

Velikost projektu

Celkové způsobilé výdaje projektu musí být v rozmezí od 62 500 Kč do 187 500 Kč.

Podobně zaměřené dotace